Skip to content

World News

Menu
  • Sample Page
Menu

Doktorët paralajmërojnë: 5 gjëra që duhet të dini PARA se të pini kafen e mëngjesit!

Posted on February 17, 2026 by admin

Lajm i mirë për adhuruesit e kafesë: Kafeja është më e shëndetshme nga sa mendonit!

Ja 5 arsye për ta pirë çdo ditë:

1️⃣ E pasur me antioksidantë – ndihmon në luftimin e plakjes, sipas një studimi të Universitetit të Scranton (2005).

2️⃣ Mbron trurin nga Parkinsoni – studimi i Dr. Ronald Postuma (2012) tregon se kafeja ndihmon në kontrollin e lëvizjeve.

3️⃣ Ul stresin – aroma e kafes mund të ndikojë në proteinat e stresit, tregon kërkimi i Universitetit Kombëtar të Seulit.

4️⃣ Mbron mëlçinë – një filxhan kafe në ditë ul me 20% rrezikun e cirrozës, sipas një studimi mbi 125,000 njerëz.

5️⃣ Zvogëlon riskun për vetëvrasje – Harvard tregon se 2-4 filxhanë në ditë mund të ulin rrezikun deri në 50%.

Post Views: 62

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recent Posts

  • Mësuesja nga Shkupi ndërron jetë gjatë procesit mësimor
  • Avokati i njohur bën paralajmërim të fortë për Edi Ramën, zbulon detaje që pritet të nxisin debat
  • E RËNDË në Tiranë/ 48-vjeçari humb jetën pasi u përplas nga një automjet, në timon një 20-vjeçar
  • VIDEO/ Edi Rama hap kamerat gjatë tubimit, qytetarët reagojnë me thirrje: “Jep dorëheqjen!”
  • Lapaj me thirrje të fortë: Nëse Rama nuk largohet, duhet vepruar menjëherë

Recent Comments

No comments to show.

Archives

  • June 2026
  • May 2026
  • April 2026
  • March 2026
  • February 2026
  • January 2026

©2026 World News | Design: Newspaperly WordPress Theme